tomhet

ibland känns det som att jag drömt alltihopa och då känns allting så himla mkt värre,
varför jag ?  har jag inte haft tillräckligt med sån här skit från så himla många ggr förr ?
nee, nu lägger jag ner detta, nu jagar jag någonting annat och jag vet precis vad jag ska jaga, jag jagar något med mindre skydd och som är bättre för mej och tillråga på allt så är det något speciellt och någonting med KÄNSLOR !


Jahopp, idag har jag bakat lite granna till min släktingar som kommer imorrn, lite kladdkaka bakade jag :)
Sen har jag faktiskt röjt upp lite i mitt rum och i badrummet här uppe, och sen har jag pluggat och kollat filmen " In the name om the king ", rekommenderar den inte, kass film !
Sen har jag kollat lite "2 and a half men",  det är alltid skoj ! 
Och vad ska jag göra resten av kvällen då?
Funderar på att kolla på Forrest Gump eftersom alla är så otroligt tråkiga på msn och så går tiden lite fortare och så kanske jag kan få bli lite granna trött så att jag kan sova tills mamma och pappa väcker mej, packet ^^
Sen är det mormor, morfar och Åse som gäller ihop med Fläskfilegryta, pappas sallad (Y), och kladdkaka och grädde :)  Sen får vi vällan se vad som händer resten av kvällen ! :)
Vet iaf vad som händer i helgen, då blir det årets första utgång och det känns inte annat än fantastiskt !  Att man kan ha så pass fina folk omkring sig är otroligt ! <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0