Nyår 2008 !

Lätt ett väldans bra nyår hade jag hemma hos bästavännen tillsammans med Simone, Martin,Simon och Erik :)
Gud vad jag älskar mina vänner även om de tror att jag är packad bara för att jag hade kul ;)
Jag kan till mitt försvar säga att jag var full av liv och inte av dricka.. just då xD
hahah :D    mysiga sms fick man också, haha :D  vissa var väldans trevliga och visst fick man lite sparkar helt klart, :)  <3

Väldans mys var det, dricka, popcorn, buzz, trappan xD, hejja björn, raketer m.m :)
Ni är helt fantastiska och Joakims trappa blev väldans poppis kan jag säga :)  thihi :)
Popcorn är mitt nya favvogodis, väldans mys vare och aa, jag dog :))))))) <3
hahaha, sen halvsomnade eric och Joakim blev asseg och höll också på att halvsomna på min axel xD  hahaha :D
Sen fick man en liten gift också, :)  hahaha :D


Mitt nyår var trevligt, !
Dem flesta är fantastiska och jaaa, <33333333333

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0