MIN FÖDELSEDAG ! :)

Igår fyllde jag fantastiska 18 år och hela dagen var helt knas !
Först på morgonen fick jag paket klockan halv 9 på morgonen efter 6 timmars sömn, kunde inte sova :)
Under natten och under hela dagen och kvällen fick men en massa sms, telefonsamtal, presenter och msnmeddelanden ^^  ibland känner man sej väldans älskad :) trots att vissa viktiga vänner glömde mej så gjorde det inte så mkt :)
Iaf så fick jag presenter då, pengar, strumpor / trosor, glasbit med stenbocken på , godis och en flaska vodka :)  fina kap ! :)
Sen gav sig mamma och jag av till törnåkra för att åka lite skridskor och jag fick köra ner dit, gick kalas (Y) :D Skridskor är verkligen bland det bästa jag vet ! :)
Sen kom vi hem och då fixade jag i ordning mej och fick mej en emolugg ^^  Sen kom mormor, morfar och brossan tittade in och var omtänksam och jag fick ännu mer pengar, blommor och en mercikartong av Simon :) <3 
Sen åt vi och fikade gott och sen kom moster, Seth och Timpan :O !
Och då fick jag en ljuslykta ^^
Sen blev klockan fem, då kom mina FANTASTISKA vänner och rövade bort mej lite :)  hahaha och Timpan skrämde slag på dem när han öppnade dörren xD <3
Så då tvingade Simone och Johanna mej med ögonbindel över stock och sten, HAHAHA, med Simon,martin och Joakim gåendes / cyklades bakom vilket jag inte hade ett hum om :)
Sen kom vi hem till Johanna där de tog mej upp för trappan och där ställde dem mej utanför Johannas dörr, och satte på lite musik så att jag inte skulle höra att Joakim,Martin och Simon skulle gömma sig under Johannas täcke xD
haha, On and On kommer att stanna i min hjärna resten av året ! :)
Sen så blev jag infösad dit och Martin,Joakim och Simon kom fram och skrek grattis och kramade om mej ! Dessa underbara grabbar asså ! <3
Sen fick jag oväntade presenter :O  Lite choklad, en blomma och ett ljus, :') <3
Det bidde kladdkaka och sen så skuttade Tove upp för trappan ^^ 
Och sen skulle vi sjunga singstar och då dök Hannah upp !  fan vad jag älskade det där jävla singstaret asså ! helt sjuuuukt :O
Och sen även Carro ! :)
Jisses asså !
Sen bidde det en liten promenad och då följde jag sen med Simon och Martin hem för de skulle äta, massa snack med de grabbarna och sen hämta mina grejer som jag glömt hos Johanna !
Jisses ! <3

Kände mej så enormt bortskämd hela dagen verkligen men jag kan säga att jag faktiskt behövde det !
Och även om bergunda inte var särskilt bra, så förde det med dig någonting fantastiskt, alla mina närmaste vänner ! <3
Där Martin får lysa lite starkare faktiskt eftersom att jag träffade han först där. !
Om ni hade den blekaste aning om hur otroligt speciell, otrolig och fantastisk födelsedag ni gav mej, ni är så oerhört fantastiska och jag är såå tacksam för allting ni gör för mej och att jag har er och få kalla er vänner ! <3

Simone och Johanna, TUSEN TACK FÖR PRECIS ALLTING ! <3
Martin,Simon och Joakim, grabbarna kommer alltid vara bäst ! <3
Tove, Hannah och Carro, ni är bra :) <3

Min födelsedag var otrolig verkligen ! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Du verkar ha haft en underbar födelsedag :D (L)

saknar dig :/<3 puss

2009-01-07 @ 18:37:06
URL: http://amandaspang.devote.se/
Postat av: Simone

Hej du är söt och så härliga människa

2009-01-10 @ 13:07:04
URL: http://fightwar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0