Hurtful- Erik Hassle

Den låten är en av de bästa låtarna som släpptes 2008, har du inte hört den så se till att gör det !! :)

Helgen har varit en väldans massa sov och tråk rätt igenom, :/  Det sög lite !
Men idag bakade jag iaf lite bröd, sen så har jag pluggat lite för det var jag tvungen till och sen har jag kollat lite film också faktiskt, gjort en del av det i helgen :)

Sen sjunger jag lite nu :)   vilket är väldigt skönt, länge sen :O :/

INGEN GUNNEL I HISTORIA MER ! :) lyckan är total !

Stör mej lite allmänt dock på de som har blivit sålda i twiligthysterin, snälla !
Det är typ 3 år sen böckerna kom ut och blev populära, finns hur många som helst nu som tror de kan allt om filmen / boken för att de läst boken 1 gång och sen filmen x antal ggr, vilket är helt sjukt fel !
Sen finns det en ännu större anledning till att alla är sålda , och det är för att edward spelas av Robert Pattinson som har gjort 1 film och kommer göra 3 till som han kommer bli känd för och det är just twiligt Saga - filmerna.
och detta har inget att göra med att en viss person sa en sak om detta till mej nyss, för detta har jag stört mej på enda sen filmen kom ut i november, men folk har blivit jobbiga med detta de senaste veckorna, ALLA, verkligen ALLA har börjat läsa dem, dock läser idioterna dem på svenska, dem är kassa på svenska, bara så alla vet, !

Men men :)    Så ingen ska ta åt sig av det, för jag stör mej på allt som handlar om det!
20 november säger jag bara <33

Kommentarer
Postat av: Carro

men sorry, men faaaan vad du ska klaga på allt.

låt folk göra va de vill, om de vill läsa de på svenska låt dom. och de som vill läsa de på engelska låt dom!

du har absolut inget med det att göra.

2009-01-11 @ 17:56:17
URL: http://carolineglaans.blogg.se/
Postat av: martin

han som spelar Edward (Robert Pattinson) spelar också Cedric Diggory i Harry Potter. så du vet ;P

ha det gött

2009-01-12 @ 16:41:52
Postat av: Anonym

DU VA INTE FÖRST MED ATT LÄSA DOM BÖCKERNA HELLER BARA SÅ ATT DU VET! LÅT ALLA LÄSA DOM PÅ SVENSKA OM DOM VILL TROR DU ATT DU ÄR DEN ENDA SOM KAN NÅGOT OM BÖCKERNA/FILMEN DET VAR TYP 834698652308 SOM LÄSTE DOM INNAN DIG! DU ÄR EN SÅN HIMLA BESSERWISSWER SOM TROR ATT DU KAN ALLTING! OCH PRECIS SOM MARTIN SA, SÅ SPELADE HAN cEDRIC dIGGORY I hARRY pOTTER, VILKET ALLA SOM KAN NÅGOT OM TWILIGHT/rOBERT VET!

tack och hej,leverpastej

2009-01-13 @ 12:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0