Helgen.

Tänkte summera min helg och min vecka lite granna över lag.
Helgen var helt okej, mkt sömn, lite hex och lite Carro, idag blir det förmodligen städning/pluggningoch tvättning vilket jag hatar men jag måste.
Veckan har i övrigt varit ganska lugn, med inte allt för mkt att göra i skolan bortsett från kemiprovet i tisdags som jag inte har den blekaste aning om hur det gick, men jag tyckte det var skitsvårt ://
Fredagen var det bästa på hela veckan, klassen var suverän och rogers lektion var sjuukt skoj ! :)
Dock har jag haft huvudvärk varje dag den här veckan förutom idag, vilket är väldigt konstigt för jag får huvudvärk väldigt sällan, dock vet jag vf jag fått huvudvärk denna veckan, det är pågrund av alla tankar, jag tänker på tok för mkt jämnfört med vad min hjärna klarar av.  hata !  försvinn då, sluta hålla på snälla ! jag vill inte, jag kan inte, jag klarar det inte.
Jag slits mitt i tur, jag fixar inte detta längre, ser du inte det?
Ser du inte att varje gång du naglar fast din blick i min så vill jag bara röra vid dig, få leka med ditt hår. vad som.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAH, get a grip over yourself for crying out loud !
jag fixar inte detta mer, men ändå går det inte att släppa, inte än, inte än...

Nothings gonna harm you, not while I'm around
You're free to leave me but just don't decive me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0