Helg :)

Nu har helgen sparkat igång igen vilket är heeelt underbart :)
Slutade kl 12.20 igår, fick dock vänta 2.5 timme till tills Julia slutade för hon skulle dra med mej hem och lämna lite sovgrejer och så och sen drog vi in till stan igen och träffade Amina :))) <3
Sen kom Gustav också, och sen Emil och sen Amanda och Hanna :)))) <3
Så när alla var samlade drog vi till Koh Thai och käkade, väldans gott var det måste jag säga, gud vad man kan flamsa sig också xD  haha,   konstigt att vi inte blev tillsagda för vi var INTE tysta, vi höll typ på att dö hela tiden !
HAHAHA ;  Mamma, får jag servera magnus samuelsson, snälla ? ;D.
haha, och massa greveholm och massa annat skoj blev det prat om :D
Sen kom HAAAAAAAAANIIIII :D  och då gav vi oss av till linneparken och fjantade runt där innan vi skulle dra och bowla lite, myspys var det :) 
OCH HANI MED SITT SEXIGA / TURKLOT XD  Andnöd :)
haha :D
Och det är så mysigt med hani , han är kärlek för meej :) <3
Sen skulle jag och Julia åka med 22.20 bussen hem, så då följde alla med och sa hejdå, att dessa människor kan vara så satans jäkla fina :O  Såå sjukt, jag är så jävlar lycklig för att jag har dem , ärligt talat ! :)
Särskilt Hani och Hanna, hade jag inte haft dem, då vet jag inte vad som hade hänt! <3
På bussen upptäckte jag sen att jag hade kramp i kinderna, vilket tyder på att jag hade skrattat mer än vad jag brukar, vilket är väldans skoj, det är verkligen bara dem jag skrattar så mkt med, det måste vara så :)

Sen kom jag och Julia hem, och då gjorde vi fruktsallad och popcorn och kollade på snowroller :)  myspys var det :) <3
Sen somnade vi väldans gott sen och sov till kl 11, så åt vi frukost och lite så och sen så släppte jag av Julia vid bussen för lite drygt 1 timme sen, ååh vad kul vi har haft allihopa och gud vad jag älskar alla dem :) <3

Sen Julia har stuckit hem har jag gjort diverse hushållssysslor, tömt / fyllt på diskmaskinen, fixat kaminen, tvättat och hängt upp tvätt och lite så :)  Snart ska jag ta mej en dusch tänkte jag :)  och nu har jag faktiskt kommit på också på vilket sätt som jag har förändrats, jag har mognat !   Märkte det när jag träffade mina mindre vänner, att det är inte samma sak längre, det är 2 helt olika världar, vissa hör till samma värld som min, andra till en annan.
Det går fortfarande att umgås helt normalt, men man märker det ändå.
Få se vad som händer ikväll, fan vad jag kommer hata dig om det blir så, då är du såå död ! ;)
Men men, ska iaf duscha nu och sen ska jag nog kolla på lite film, kanske hittar jag lite glass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0