Händelserik dag !

Idag var det till att stiga upp tidigt, skulle ta spruta, kolla på födelsedagspresent till mej själv från mormor + att jag skulle övningsköra lite granna :)
bortsett från presenten så gick det andra kanon :)  HATA DOCK SPRUTA !  DÖ !
Aja :)  Sen har jag inte gjort så mkt mer, fått i i mej lite middag, pluggat kemi och jag ska snart läsa ut min Frankenstein tänkte jag, väldans effektiv dag måste jag säga :O
haha :D

Kunde inte sova i natt, och dum som jag är, så sätter jag alltid igång att tänka då så det blev en jävla tänkarnatt, kanske inte så bra med tanke på allt jag skulle göra idag men men, vad gör man inte för att få igång hjärnan lite ? ;)
hm, vet inte riktigt vad jag fick ut av min tänkarnatt dock, hade redan svaren inom mej så jag vet inte vf jag började tänka egentligen, det gäller bara att kläcka ur sig lite saker snart, när, var och hur vet jag dock inte, men jag vet att jag SKA !
känns mkt bättre när jag har min lilla kompisliga bakom mej :)  haha :D

hm, vad ska vi skriva mer då?
Fyller 18 om 4 dagar, vad ska man önska sig?
vad ska man göra ?
Det ända jag vet är att mormor och morfar drar hit på middag runt 2 tiden, ev kommer Åse och Seth också, men vad jag ska göra senare vet jag dock inte och det känns jäkligt illa !
Hade varit trevligt om mina kompisar kanske hade planerat någonting för mej och kunde ställa upp lite för mej :)   Så man kan få känna lite uppskattad och omtyckt, men jag tror dock inte att det händer, men men, dörrarna står öppna ;) thihi :D

Värsta åldersnojjan har jag också, jag vet, jag är fjantig men det känns som att jag ska fylla 30 istället för 18 :/  vet inte vf men men..

P.S . I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0