Första skoldagen efter jullovet !

Precis som rubriken lyder så var det dax för första skoldagen efter 3 veckors långt lov !
Man var ju lagom mör när man skulle upp, 4.5 timmars sömn i natt, pappa snarkade så det gick inte sova ://
Sen så gick min dragkedja sönder på jackan idag eller igår eller nått så jag fick ta min höstjacka, om jag frös ?
Skojjar du eller ? :O
Sen har Simon mage att mobba mej :/
Iaf, sen kom vi till skolan , första lektionen med Roger, pepp som fan vad jag för roger är bäst (Y) !
Sen var det gympa, benen fixade det inte, tror inte det blir någon dans i vår, istället blir det teater och ev badminton istället :) (Y)
Synd på dansen dock !
sen var det mat efter gympan och matte, matten sög för jag fattade inte, Sofia räddade det dock lite med mp3fjollande ^^
Sen tyska med herman, det sög för vi hade massa hörövningar och det är det värsta jag vet, så jag höll på att somna xD

Sen fick man iaf äntligen åka hem, träffade Carro på bussen, trevlans trevlans ! :)
Ditt och datt snack gillar jag ^^
Sen har jag ätit en jävla massa idag, vill inte räkna upp för då betraktas jag som fet xD
Sen har jag försökt plugga kemi, men vet inte taggad på det, så det får bli på hålen imorrn istället tillsammans med lite matte :)
Sen drar jag till Hovshaga imorrn, alltid lika trevligt ! :)
Sen på lördag blir det ev utgång och sen kommer söndagen att spenderas med kemi och biologi heeeela dagen lång, skoj ?  inte ett piss ! ;)

Så nu ska jag kolla på en film, Milk heter den :)  med Lucas Graabel, bara för att den grabben är snygg och för att han äger alla på att sjunga !

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0