Expert på att rodna

har haft ganska mkt problem med i mina dar med att få blodet att stanna på rätt ställe, biologin för ett tag sen var extremt, och det var första gången på mkt länge, vilket sofia fick vääääldigt roligt åt ;D
Idag i matsalen dock, kändes det som att det skulle hända igen, det gjorde det dock inte, Simone är knas !
Men jag vet varför hon sa det, hon ville försäkra sig, vara säker på att allt var som det skulle, att jag är lycklig antar jag, det uppskattas, men lite väl rätt framt för min smak !

Sen har jag spenderat större delen av kvällen med att läsa just den boken, " Expert på att rodna " , jag hade totalt glömt bort hur den boken faktiskt påverkar mej, vad den gör med mej,
särskilt nu, hur mkt som jag kan dra mej själv till, hur mkt som jag faktiskt har upplevt själv och det är ganska sjukt, just därför, så saknar jag 2 fina pojkar idag, jag saknar min lilla " till och från pojkvän " som Simone har börjat kalla honom :S Och sen saknar jag faktiskt bastian, för han kom när han behövdes och jag kommer aldrig glömma vad han gav mej..

Om du hade den minsta lilla hint, den minst aning om hur värdefull du är, hur älskad och hur viktig du är. hur glad du gör mej, men framför allt, vad du gör med mej, om du visste hur mkt du påverkar hela mej, mitt intellekt och min kropp, om du bara visste hur mkt jag älskade dig
snart, snart kommer jag att se till att dra lite svar hur dig, varför allting händer, varför just nu, men framför allt, vad du vill.
för jag förtjänar att få veta, men innan jag tänker ta reda på det, då är det MIN tur ! , det är min tur att få testa dig lite granna, ge dig lite huvudbry, ge dig chansen att vika undan men framför allt , få chansen att få leka konstnär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0