:)

Med tanke på hur gårdagen var så såg jag inte framemot denna dagen,
dagen började kaos, nästan värre än igår med tanke på att benen cpade i elljusspåret, död åt dem, sen var kanske inte elljusspåret det bästa idag heller med tanke på att det sätter igång hjärnan för mkt däruppe, hänt för mkt där..

Men sen blev dagen en massa bra när jag fick träffa Johanna en smula, en av de bättre som finns <3 !
Skönt att få prata av sig lite :)
Sen drog jag till Romina för Moulin Rouge, Chocolat och youtube och promenad i 11 minus vädret !!
Kallt som satan :O
Sen messade man Gustav och klagade på det kalla vädret, haha !
Den pojken är en massa mys och söt !  Och jag är fortfarande älskling ;)
Sen måste jag lägga till att jag är medbjuden på peace and love - festivalen i sommar, !
hahaha :D    Han är en massa söt ! <3

Så nu ska jag snart ta och läsa lite breaking dawn och sen är det sängen som gäller, saknar min säng lite granna för den är massa skön ! ;)

JÄVLA AS, Jag dör av nyfikenhet här va ;) hahaha :D ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0