Did I change over the last month ?

Did I ?   Vissa säger iaf att jag har det, varför de säger det har jag inte den blekaste aning.
Jag vet med mej själv att jag inte har förändrats ett endaste litet dugg men ändå så säger folk det,
har jag det ?

Igår var det en lam dag, skolan var seg och Herman gav oss mastrodont läxa tills på tisdag, Vielen Dank Herman (Y) ^^
Sen var det 2 timmars till min körkortsteori skulle börja så då jobbade jag undan ALLA mina dikter och sånt skit, så det slipper jag idag ^^
Sen var teorin segare än vanligt, yeeey !  
Sen åkte jag hem och kollade på oth resten av kvällen, snaaart klar med säsong 3, håller förtillfället på att kolla om alla oth avsnitt för att jag har missat en jääääävla massa xD
Just nu har jag sovmorgon, väldans skönt måste jag säga, sen har jag min första historia B lektion vid 9.50 med någon ny lärare och sen träffar man rooooger för första och enda gången denna veckan, ska börja på evolution och det älskar jag ^^
Sen har jag körlektion och sen åker jag hem med 15.20 bussen :D  Sen är man leeedig imorrn ! :)  Då ska jag förmodligen spendera lite tid med min bästa vän och ev åka och träna :) thihi !

Att sitta och stirra in i dina ögon, att få se hur dina läppar spricker upp i ett leende, att få se dig glad är värdefullare än någonting annat,
det är därför det måste få ett slut.
därför blev jag väldans glad igår när jag insåg att jag faktiskt inte vill ha dig på det sättet som jag velat innan, klart att tanken finns kvar men för mej räcker det med att veta vissa saker och att veta att jag älskar dig mer än någonting annat, och DET kommer aldrig att förändras.
därför somnade jag väldans gott igår, för att det snurrade inte i mitt huvud så mkt längre och det är ett framsteg om nått ! :)   

För idag är jag faktiskt glad och sen ska jag få träffa Peo och då kommer jag att bli ännu gladare ^^
PUSS på att ibland kan man faktiskt få vara lycklig utan att någon spoilar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0