'Cause I'm not coming back I'm closing the door

Skola igår, matten var nog värst.
Men iaf, fysiken piggade upp lite, tur att man har vissa grabbar i klassen som piggar upp när det behövs !
en sak sög dock, synd, hade varit roligt.

men men, :)  Skulle egentligen dragit till hovshaga igår men Sofia var sjuk så det blev det inte, det blev promenad, familjetid och film istället :)  Simon <3 
Konstigt att det fortfarande ligger kvar efter så pass lång tid, hur det fortfarande får min mage att krabba, att det får mej att prata sönder allting, att jag på samma gång får tunghäfta, jag orkar inte detta mer nu,
Sen somnade jag väldans gott, sov i lite drygt 13 timmar :) <3
Drömde massa skumma drömmar dock, striptease, jippie, jättebra just nu.  Inte för att det är nått jag inte har upplevt förut men ändå ;)

Idag har jag inte den blekaste aning om vad som händer, får se om det blir som tänkt sen eller inte, vi får väl se.
Inte sjungit på ett par dagar, men just nu känner jag faktiskt inte för det.

'Cause I'm not coming back I'm closing the door,   2 olika saker som passar in där, för nu orkar jag inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0