5.45 = 2 timmar.

Att man kan ha så kass tidsuppfattning begriper jag inte, tiden går fort när man har roligt antar jag ;)
haha :D  Känns som att det var 2 timmar när det i själva verket var nästan 6 xD
Spenderade tid hemma hos bästa vännen idag :)  Tiden med honom är ovärdelig, ljuspunkten kommer jag ihåg :) <3
Lite plugg, signaturmelodi för seger, flams med körkortsboken, massa bollskit xD , massa prat och lite gitarrflams :)
haha :D   Joakim och Sara i ett nötskal, det är så skööönt att få vara barn igen, få flamsa och tramsa och bara allmänt få spendera lite tid ihop, själva för en gångs skull :) 
Det är nått särskilt med honom, han är fin och underbar och jag älskar honom, mer än allt <3

Igår gick jag en långpromenad, sen var det förhäxad och sen somnade jag gott innan jag blev väckt ggr 2 imorse ;) haha !
Nu är det strax dax för dusch, sen blir det oth tror jag och sen är det faktiskt skooola imorrn igen, 3 lektioner imorrn, laaamt,  palla matte c, höll på att dö idag när det inte vill funka för mej och satt och nynnade / pratade för mej sjäv xD  hahah !   Men kul att man kan underhålla någon ;)
Sen imorrn blir det mat och bowling med mina SMÅ vänner ;)  haha !  Och sen kommer Julia hit och sover hos mej, då kollar vi förmodligen film och myser runt lite ^^

Men nu har jag ont i huvve, så nu ska jag duscha och sen kolla oth :)
PUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0