Vilken låda låda ?

precis kommit hem från en underbar promenad med fina vänner :) Joakiim, Johanna och Carro är verkligen fina ^^
Rubriken var dagens kommentar ;) eller" vad är det för staket,staket? "
haha, Joakims och min humor är verkligen en klass för sig och det är verkligen han som får mig att skratta,
att man kan få ha det så pass bra igen är verkligen helt otroligt och jag tänker verkligen inte ge mej för att just nu, så är jag lycklig <3 (:

Annars idag har jag inte gjort så mkt, var tvungen att plugga lite granna, och sen har jag mest kollat på film. Mysigt :)
Långpromenad blev det som sagt och sen blev det sköööön dusch. Nu ska jag strax sätta på en film och bara mysa innan jag somnar :)

Tankarna sprang ihop sig lite när jag duschade, på den dagen. Helt klart den underbaraste dagen i mitt liv hittills. Jag glömmer den aldrig och jag hoppas på något ställe långt inne att den kommer tillbaka.

Ni glömmer väl inte att tycka till om låtarna ? :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0