Vetekudde

Ikväll har jag ätit middag, pappa lagade världens godaste gryta av gårdagens rester och vi åt ris till det (:
Vi äter inte ris så ofta så det är härligt när det kommer på bordet!
Sen satte jag mig framför tvn och kollade Lotta på Liseberg, jag längtar tillbaka redan, och jag har inga direkta planer just nu på att åka dit nästa år, ärligt talat så är jag lite sugen på att sticka utomlands i sommar, till cypern kanske.. eller mallorca. Någon som är sugen? (:
Sen har jag kollat på en film, Coyote Ugly hette den, väldigt mysig film med en väldans söt kille i som ni kan se nedan !
Nu sitter jag med mina hörlurar och lyssnar på musik väldigt högt, magvärken har precis gått över efter att jag spenderade ca 50 min med vetekudde. Tack Simone för tipset ! Hatar när magen krampar på mig ...
Självklart lyssnar jag på Dead by april, Rasal Flatts och Pelle Ankarberg. Dock har jag hittat något nytt till min samling, Neverstore, väldans trevligt måste jag säga ! ^^
Imorgon skulle jag egentligen upp tidigt för morgonpromenad, men jag är inte det minsta trött så jag tror faktiskt att jag ska kolla på en skräckis också. låter det bra? Ni kan ju kolla vad jag tyckte om den !
Nehe, om jag skulle sätta igång min film kanske och sen bege mig och slagga.
Imorgon blir det körkortsbok och en massa promenad med musik i öronen och dans OFC ! As always ;)


Han är riiiiktigt yummie ! Undrar hur han skulle smaka ;)  Där har ni anledningen till att filmen var så bra (:


Kommentarer
Postat av: Simone

Härligt att jag kunde hjälpa till lite!

2009-08-04 @ 03:46:42
URL: http://fightwar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0