Vägning + Kurator.

Hej på er.
Idag var det skola vilket innebar först vägning, uppgång med 2.2 kilon MEN har minskat med 3 cm i midjan sen juli och ca 3.5 sen maj :) Så det är häärligt ! (Y) Sen var det matte, hata att Fredrik ska vara sjukt mkt borta. Han förstår inte att jag inte klarar mig med vikarie...  sen svenska. gunnel kan ta sig i röven som vanligt ;) sen var det samhäll igen, men det var endast 20 min typ. 
Sen var det kurator tid, ca 1.5 timme :OO  dock hade jag lite parkinson vet att man inte ska skämta om sånt men jag hade verkligen det.. XD
Sen drog jag hem, åkte buss med Joakim hem :) 
Nu är jag hemma och nu drar snart tyskarna + mamma till flygplatsen. Jag drar ev med. Får se hur det blir med detta.
Ikväll blir det lugnt med fiiiilm för första gången på länge och självklart the Host.
Imorgon blir det filmkväll, men mina grabbar och kanske någon mer :)  vi får väl se :))

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0