The last house on the left.

Det hette skräckfilmen jag såg igår, men jag vet inte riktigt om jag kan kalla det skräckfilm. Visst, de hade mörker, skog, knivar, strider på liv och död, blod och så vidare. Men jag var inte rädd en enda gång. Det skumma var att jag satt och grät, inte för att filmen var läskig utan just det faktumet att den var så hemsk på ett sorgligt sätt. hemskt var det iaf.

Idag har jag läst teori och varit ute och gått i 1 timme och 15 min. skönt med promenad och musik i öronen !
Får se vad som händer ikväll.
Imorgon ska jag iaf träffa Freja för första gången sen i Julas. Hani ska dock inte sällskapa oss utan denna gången blir det bara jag och Freja. Ska bli trevligt och mysigt.
Det blir förmodligen en hel dag tillsammans med en massa prat och sång förmodligen som det alltid blir när vi träffas :)
Nu tror jag att jag ska kolla några avsnitt av Sabrina innan jag äter lite. Sen får vi se vad som händer, jag och Carro pratade om antingen promenad eller film med chokladbollar. Personligen röstar jag på det senare eftersom att jag redan gått ganska mkt idag men vi får se :)
Var rädd om varandra !

En person i filmen jag såg igår, ganska mystisk och söt på något konstigt vis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0