Städning

Idag har jag läst trafikmärken och endast 4 sidor teori. Men det kommer att komma mer det lovar jag !
Dessutom blev det städning av en hylla och badrummet här uppe tills tyskarna kommer på måndag. Skojjigt. Orka tyska just nu dock men jag kan snacka engelska om jag inte orkar. Men då kastar jag bort en massa värdefull övningsbar tid så det är ju inte heller så bra. hm. Aja.

Som sagt har jag städat, sen ringde mamma. De kommer hem imorgon från husvagnen. Skojjsigt.
Imorgn blir det ev äta middag hemma hos Stensson och kolla någon film. Det vill säga om jag orkar. Vi får väl se :)

Men nu kom Romina så nu ska vi umgås :)  Hon tycker jag om :) <3


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0