Sometimes, all you can do is cry.

Jag har 2 personer i min närhet som är djävulskt lika mig själv var det gäller bakgrund och sätt att tänka. Den ena av dem träffade jag på relativt nyligen och känner inte så bra, jag träffade personen hemma hos en kompis och vi har sedan dess träffats på 2 ggr. Det lite lustiga är att man behöver egentligen inte säga så mkt till varandra, vi kommer bra överrens ändå och dessutom resonerar den här personen på ett helt underbart sätt för att trots att våra bakgrunder inte är särskilt bra så har vi båda klarat oss relativit bra i livet. 
Den andra personen är en person som jag kännt ett ganska bra tag faktiskt, tror att vi är uppe i 4 år nu faktiskt till hösten vilket är ganska fantastiskt :)  Denna personen är en person med väldigt mkt känslor, en person med tankar som tänks igenom väldigt noggrannt innan personen delar dem med någon. Denna personen är också väldigt nogrann med att säga saker som den menar, att inte bara slänga ur sej saker. Dessutom är personen bra på att säga saker som man behöver få höra emellan åt. Den har upplevt mkt under sina år vilket är väldigt rörande och det är en punkt vi är väldigt lika på, att vi har gått igenom saker som är väldigt lika. Det tycker jag är skönt.


Igår kollade jag på två filmer, 17 again och halva filmen som är baserad på en bok : Den andra systern boleyn.
båda var väldigt bra ändå måste jag säga. Det var skönt att få gråta en skvätt. länge sen jag gjorde det faktiskt.
Idag har jag läst körkortsteori, bakat och ätit. Förmodligen blir det film idag och läsa min bok the host. Inte kommit någonstans. Förstår inte hur jag har kunnat hålla mig undan :OO  Dessutom är det ganska tråkigt väder idag. :( 
Jag vill ha sol..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0