SMILE

Idag är jag en massa glad :D:D  Du gjorde mig en väldigt massa glad, det var inget märkvärdigt egentligen men jag blev en massa glad ändå, för jag fick ett slags löfte, ett löfte som pratar om framtiden. En framtid som förhoppningsvis kommer bli gladare och enklare :)  eprkepgkperkgegke jag är glad :D:D
Dessutom träffade jag på Johanna och Totte innan, de är fina människor som får en att skratta en massa, Tottes humor är inte att leka med asså, CP-gruppen och blottaren XD

Dock är det lite synd, det blir förmodligen inte så att jag drar till Halmstad på fredag, jag har inte direkt lust, har kännt det ett par dagar nu att det bara kommer slösa en massa pengar som jag förmodligen egentligen inte har eftersom jag egentligen behöver ett par nya gympadojjer och dessutom så kostar mina nya inlägg 240 kr. Pengar som egentligen inte ens är mina, men jag vet inte.. eller så blir det ganska Halmstad helgen efter att skolan börjat istället.. men men, vi får väl se. Får se vad folket känner. Annars blir det en helg där jag skriver av mig en massa, jag har inte skrivit så mkt på sista tiden och jag vet att det är mkt som vill komma i text, saker som jag har delat med andra men även en hel del som jag inte har delat med andra. Saker som jag inte riktigt vet var jag ska göra av. det är därför det hade varit skönt att komma iväg till Halmstad, sitta på stranden och bara rensa skallen lite, få se hur fridfullt livet kan vara, hur vågorna slår mot land.
Imorgon skulle man ju egentligen äta middag hos Lina, får se om jag åker dig. Jag är inte direkt sugen på att sitta och äta middag, trots att alla är mina vänner så finns det ganska mkt som inte kommer naturligt med många nu förtiden, jag har så lite gemensamt med många eftersom de upplever helt andra saker än mig, de lever sina drömmar, de är modiga och tar risker medans jag gör eller tänker på saker som jag bör göra istället för vad jag vill. Jag saknar en inspiratonskälla.

Nu väntar en film, senare idag kommer mamma och pappa iaf. Pappa är saknad, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0