Slutgiltliga låtlistan !

*Everything that I am - Phil Collins
* I'm yours - Jason Mraz
* Walking in Memphis - Marc Cohn
* Människa - Pelle Ankarberg
* Sarah - Daniel Lindströms version
*Hurtful - Erik Hassle
* Emotionless - Good Charlotte
* En värld full av liv - Lejonkungen
* Nån slags verklighet - Daniel Lindström
* Halleluja - Kate Voegels version
* Tyst och tomt - Daniel Lindström


Sådär kommer den slutgiltliga låtlistan att se ut.
Det är så skivan kommer att innerhålla, hur den kommer låta kan jag dock inte svara på ;) men vi får hoppas på det bästa helt enkelt !

Såå, någon som vill höra den sen eller ? ;) ^^

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill! big time!

2009-09-01 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0