Sjuk.

Hejsan, ursäkta kass uppdatering men har inte haft tid.
I fredags spenderade jag eftermiddagen och kvällen tillsammans med Sofia och även Mathilda.
Dem är fina :)  lyssnade på musik, sjöng, kollade film och åt tacos :)  Denna dagen var också första gången jag började gråta åt en låt. Jag säger bara Good Charlotte - Emotionless.

Igår varknade jag och kände mig sjuk. Åkte buss hem tillsammans med Joakim, och sen gick jag hem och la mig efter att ha rensat svamp. Kände mig verkligen inte pigg.
drog sen på promenad med Simon och Martin och sen träffade jag Johanna och pratade en maaassa.
Sen kom även Hannah, Martin och Simon och vi kollade på björn bröder 2. Jag, Simon och Johanna somnade XD haha.
Sen drog jag hem och kollade klart på 2 filmer som jag hade kvar ca 30 min på.
Somnade gott.
Idag vaknade jag väldigt sjuk, drog dock med mamma till kosta men har nu blivit sämre.
Ska skriva engelska idag bara för det är det enda jag kommer orka förmodligen, kanske lite litteraturorientering också eftersom jag har prov på tisdag. Sen sova.
Johanna ska komma förbi en stund också. massa prat med henne och sen blir det glass och film ikväll. Lutar åt att vara hemma och vila upp mig imorgon, dock går jag länge imorgon men kan inte vara hemma på tisdag och det är bättre att vara hemma de första dagarna.

Så nu ska jag skriva engelska och sen blir det het skinkpasta till middag ikväll,
ni glömmer väl inte att tycka till på musiken under inlägget " Framtiden är min " ?


PUSS från sjukling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0