Simhallen.

Idag vaknade man vid 10 tiden och åt frukost med tyskarna. Har verkligen snackat tyska hela dagen, det är en fröjd att få snacka svenska nu XD haha.
Sen blev jag klippt, dock bara topparna men det är skönt att klippa sig tycker jag :)
Sen drog vi till simhallen, det var ändå helt okej. På något vänster så kändes det ändå bra för jag kom underfund med att jag älskar mina bröst XDDDDDD
Träffade Josef i simhallen, han kan vara världens sötaste unge !

Sen drog vi hem och käkade middag. Nu är så jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen, somnade vid 4 tiden inatt och imorgon ska jag upp vid 7 för att sedan dra till Ortoped tekniska. Sen är skola som gäller, JAG VILL INTE, känner mig som en fyraåring men jag vill verkligen inte..
Men vet ni vad som är roligt när man inte kan sova om nätterna ? Jag hitttar alltid en massa gamla grejer, igår hittade jag en gammal tyskabok, Eine brûcke. Det roliga var att jag hittade en dikt som jag helt glömt bort att jag skrivit i den, dessutom kom jag ihåg vissa texter. NI som läste tyska med Karin Ek på bergunda, kommer ni ihåg paret som skulle åka på semester och missa flyget och fick bokas om ? kommer ni ihåg mannen som hade cyklat i 100 dagar? Kommer ni ihåg texten om att göra en bättre natur ? Och kommer ni ihåg indiern och hans rum med colaburkar ? XD
haha. herregud.
Idag ska jag ta det lugt, sova tidigt och läsa mer i the Host, den är verkligen super (Y)

Cecilia, du är söt :)


Kommentarer
Postat av: carro

haha det är pinsamt men jag minns nästan allt som du skrev om tyskaboken:P

2009-08-18 @ 20:40:35
URL: http://carolineglaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0