Rehaben är klar.

Idag blev det vakna sent, äta god frukost med en massa jucie och ost och sen mest slappa :) Sen skrev jag ett nytt CV som jag förmodligen ska lämna in imorgon sen får vi se :)
Promenad hans med också, tillsammans med Johanna, Joakim och Totte :) Mysig stund måste jag säga, jag sms:ade mest eller gick runt och log för mig själv för mina vänner är så fina och får mig att skratta och må bra!
Johanna är för himla söt : " Jag vill ha en skiva sen " .. Aww, vännen :') <3
Dessutom är det fint att ha en vän som Joakim, att få skratta åt allt och ingenting och den intelligenta kommentaren när skyfallet kom : " Ring mej om du har vatten upp till knäna ". Jo men tjena XD så dax då liksom ;) haha.
Han är alltid så snäll mot mig, han ger mig modet jag behöver för att fixa saker :) <3
Som sagt så sms:ade jag en massa, sms:ade mest med Emil och han är nog en av de finare vännerna jag har, även om han är 93, så är han en av de mognaste människorna jag känner och han är dessutom väldigt fin :) Han uppmuntrar mig till saker, att förverkliga drömmar men också, att vara mig själv och att må bra :) <3
Dessutom ska jag få vara i skruv och uppleva någonting som jag drömt om ganska länge, spela in skiva. Har 6 låtar som jag vet att jag vill ha med, ev 7 än så länge :) Så vill ni höra mig sen, så pröjsa för en skiva ;) thih.
Pella ska följa med också. fina fisken det ju <3

Tyskarna är här nu, och jag var en aning blöt när jag kom hem och skulle hälsa på dem, gick hem i värsta skyfallet XD  Totte sms.ade när jag kommit en bit : " Regnar det på dig ? " XD  hahaha nee vad tror du liksom ;) HAHA.
Så mamma fick hjälpa mig av med skor och så vidare när jag kom hem som var dyngsura, sen blev det mat och lite bra med tyskarna, mamma, pappa, tyskarna och jag är ganska trötta. Imorgon ska tydligen jag och tyskarna åka till simhallen, det kan bli kul men för mig är det kanske inte det bästa just nu. Men vi får väl se. Sen blir det god middag på kvällen, förhoppningsvis hinner jag en promenad med någon innan jag lägger mig tidigt. Ska upp kl 7 på onsdagen. SKOOOJ. men det fixar sig :)

Rehaben är dessutom klar, för just nu klarar jag av precis allting som jag var på rehab ifrån och det känns en massa fint och jag är glaaaaader som satan :D  Dessutom finns det många saker att vara glad åt, det finns 2 personer som jag är väldigt glada för just nu, jag är glad för deras skull trots att jag inte egentligen har en aning om vad det egentligen handlar om XD
Nehe, nu ska jag antingen dra igång en film eller läsa lite i the Host. Hörs imorgon på morgonen eller imorgon eftermiddag. PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill ha en skiva :)

2009-08-18 @ 10:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0