Rascal Flatts

Har ni inte hört dem förr, lyssna in er på dem, riktigt bra countrymusik. Jag gillar inte country så där egentligen men de här är helt magiska ! :)

Idag vaknade jag med världens mensvärk, KUUUUUUUUUUUL när det är varmt och fint väder också då man skulle kunna tänka sig att bada och så vidare men när jag har mens så känner jag mig som världens ofräschaste människa så det blir det icke på några dag..
Iaf så åkte jag och mamma iväg till Moheda. Skulle till Östregård och sen handlade vi också dessutom.
Sen lagade vi mat när vi kom hem, eller vi använde varsin stekpanna över typ gasolkök och så fick man steka vad man själv ville ha med massa såser och sånt ! SJUKTGOTT !  bild kommer imorgon så ni får se hur det ser ut, då kanske man förklarar lite mer :) haha.  Det var väldigt mysigt och udda iaf. Holländrana gör det tydligen ganska ofta. Som såser hade vi jordnötssås och tzatsiki. GOTT !
Ikväll ska jag umgås med Carro faktiskt, var ett tag sen jag gjorde det. Får se vad vi hittar på, dock är det dax för lite vila en stund nu pågrund av massa ont i magen, ska dessutom ta lite mer smärtstillande nu. Det gör gryymt ont, hatar det.

Imorgon ska jag plugga teori och städa. Så är tanken iaf :)
Dessutom räddade Alexander min karloskar-fredag igår. Fest hos honom tillsammans med massa härligt människor. Hoppas det blir skoj iaf. Någon mer som vill komma? fick bjuda vilka jag ville så är du snäll så kaaaanske du får komma :)  smööra mkt nu folket ;) 

Adjö


Kommentarer
Postat av: Simone

Sara, jag vill bara gråta över allt och inget. Ingenting känns okej. Och jag saknar dig

2009-08-03 @ 09:35:00
URL: http://fightwar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0