Pizza.

Hej allihopa! Relativit seg dag idag, först byta engelskagrupp ( nu när jag äntligen får läsa engelska C så lätt att jag vill lästa mer än 2 böcker för termin.) Därför dumpade jag Cambridge-Engelskan och hoppade över till den ursprungliga engelska C:n vilket känns mkt bättre eftersom att i den första gruppen var det folk jag verkligen inte ville gå med ;P ¨
Dessutom är läraren jag fick väldigt mysig, dock sörjer jag att jag inte får ha Dan som lärare, det kändes lite surt att byta bort honom men jag vet att jag kommer trivas i den andra gruppen i längden :P

biologi, Roger kollar konstigt på en, börjar höstens biologilektioner med en film om sex ( människans djuriska beteenden typ ).
Historia, hata att Johan är borta, fick lite klaustrofobi nere i arkivet, ville bara därifrån. haft många mardrömmar om en sådan miljö och sen har vikarien mage att skämta om det och dessutom att breätta om det för den andra gruppen :OO vilket litet as !
Pyskologi med ny lärare, fick ännu en bok att läsa som läraren har skrivit XD haha, lärare har för tok för mkt fritid asså ;)
han verkade bra. Han är en sån lärare som jag vet att jag kommer gilla, en sådan lärare som kan stå och snacka länge om precis vad som helst och dessutom följa läroboken, ett stort + (Y)

Kom hem strax innan 5, nu är klockan snart redan 7 och det enda jag egentligen har gjort sen jag kom hem är att läsa klart kapitel 2 i boken " Elevdemokrati i klassrummet " och seriöst, det är en av de tråkigaste böckerna jag läst i hela mitt liv.  Dessutom har jag kollat runt på datorn, tagit kort på projektarbetet och vatt på toa XD
Ska äta om ca en halvtimme, mamma är och hämtar pizza. gottit (Y) Idag är en sån dag då hela min familj är helt utslagen och ingen orkar någonting alls. Så Pizza blir det. Innan dess ska jag nog hinna ta mej en dusch och därefter blir det slapp ikväll med svenskabok eller the host och även 2 och en halv män på 6:an :)

IMORGON ÄR MIN FÖRSTA MUSIKLEKTION, snälla låt detta bli min ljuspunkt detta året !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0