Ont i huvve

jag har verkligen ont i huvudet hela tiden nu, dock är det bara sån huvudvärk att man bara känner den om man är van men ändå, palla hvudvärk.
Vaknade sent idag och skulle då ut och gräva rot men vilken överraskning jag får när pappa redan har dragit upp den :O
haha, bilder på den stora roten kommer en annan dag :P
Så idag blir det istället att fixa mer test förmodligen och läsa the host :)  Vet inte vad som händer ikväll, bästavän skulle jobba vilket sög lite så nu har jag inga planer alls, ingen som är hemma heller vilket suger en massa.. aja. Nått hittar jag väl alltid :)

Nu är det iaf körkortsbok som gäller för nu går teorin bra och jag är vääääldigt taggad att fixa det här, har satt ett mål i mitt huvud som ingen kommer att ¨få veta när jag ska vara klar med alltihopa. Ingen kommer att få veta förrens teorin är tyyyp klar. ;)
Först blir det nog ändå några omgångar av Människan och lite spel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0