National Treasure

Jag vet att jag sa att jag skulle sova tidigt, ni behöver inte påminna mig ;) Men kvällen slutade istället med att jag klarade 1 körkortstest till ! :))))  Nu är jag klar med 4/8. Sen är det endast 3 steg kvar sen ni, då kan jag ääääntligen med gott samvete träffa Peo och Nathalie på körskolan igen :) Så jag gjorde fruktsallad som belöning och dessutom var jag faktiskt hungrig ;) Så den bestod av banan, mango, äpple,näktarin och ett plommon :)   Gottigt var det !
Kollade på en av mina favvofilmer faktiskt också, National Tresure. Jag älskar det här stuket med att leta efter ledtrådar och massa historia förklaringar och grejjer bakom som den lilla historia och mysterienörden jag är !

Men nu ska jag faktiskt ta och läsa de 2 första kapitlena i The Host för jag har inte hunnit det idag med tanke på att jag grävde i ca 3 timmar... det värsta är att jag måste verkligen få upp den där jääävla stubben imorgon, min kropp kommer defintivit att sova sig igenom hela söndagen bara så alla typ vet det ;)
NUUU är det engelska som gäller !

Keep the charade going, mitt nya motto.

GODNATT KRAM PÅ ER! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0