Musik

Dagen började med musik, läraren tvingar 15 nya elever där typ ingen känner någon att spela trummor inför hela klassen.
Jag var den enda som vägrade, pågrund av scenskräck, extrema svettningar och magknip.
Scenskräck kanske ni blir fundersamma över med tanke på att jag både sjunger och spelar teater.
Joo, är det mer än 25 personer i ett rum så fixar jag det med folk jag inte känner, är det färre med folk du inte känner då kan du se allas ansikten samtidigt och då får jag panik. Konstigt eller ? well. så är det iaf :P
Musiken kan bli bra, lära mig trummor,gitarr och dessutom så blir det liiiiite sång. Det känns finemang. Dessutom har jag Fia ^^

Resten av dagen flöt, JAG FATTADE MATTEN :OOO ! :D
Kom hem och har umgåtts med bror som kom förbi, han hjälpte mig lite med engelskauppgiften, pappa hjälpte mej med tyskan och sen har jag läst psykolog. Kul att få höra hur de uppfattar mig också eftersom de hörde ihop med min tänkte engelskauppgift. Men sånt är nyttigt. Simon är snäll, jag tycker om honom <3  " Du är underhållande " HHAHA det kan tolkas på flera sätt ;)
Och nu ska jag lata mej med the Host. 
Imorgon är det idrott, biologi och religon och därefter körskolan sen. Sen ni, ska jag ge mig ut och gå med ett par stavar XD Se hur det äventyret blir.

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0