KarlOskar 09 dag 2

Hm, jag ska väl försöka berätta om lördagen också.  Det kan vara så att jag glömmer en jävla massa, bara så alla vet. :)
Lördagen började iaf med att jag var väldigt tveksam till att dra in överhuvudtaget eftersom att jag egentligen inte hade något för mig, men Alle hade fest igen och folk skulle dit så varför inte ? Så jag drog in iaf :)
På bussen träffade jag på Hanah, Tove och Malin, och vi strosade runt på stan tillsammans med Marielle och Johanna :) vi träffade även på Sara Frisk, Emilia och säkert fler som jag glömt bort.
Sen drog vi upp till Alle och där var det lite folk. Då började jag givetvis dricka lite granna. Då blev vi kvar där ett tag, sen skulle vi dra ner på stan runt hm, halv 11 tror jag det var. Sen var jag kissenödig så då drog vi upp till lägenheten igen XD
Efter det är allting lite sådär, tveksamt.
Jag vet att jag träffade på kusinen, som gav mig en handslap i röven, massa kramar och en puss på munnen, dessutom trillade vi ner på marken XD haha. <3  Jag kramade tydligen runt på ALLA mina kompisar som jag var med, t.om Nikkie och Linus som jag aldrig brukar krama :S  Dessutom träffade jag på, vad fan hette han? Någon ur körsången som kom ihåg mig XD Massa kramar där av någon konstig anledning.  Sen träffade vi på Alles kompis ?  Anton och hans kompis Oskar. HAHA stackars Oskar. Jag skulle skaka hand med honom, det slutade med att jag höll hans hand i 10 min,. Jag måste skrämt bort stackars för när jag skulle ta bussen senare på kvällen så ville han inte ha en hejdå kram XD HAHA.

Sen drog jag, Simon,martin och Nikkie och käkade, eller de köpte mat och jag snodde pommes XD  Vi drog tillbaka till lägenheten igen och där var Linus och någon mer. Så då blev det Kapten morgan och cola. det sveptes jävligt fort kan jag ju säga, och sen drog jag, Linus och Erik just det ja ! , ner till öltältet för att hämta Dahlgren men han drog tillbaka till lägenheten istället, där slukade jag min sista cider. Sen gick jag själv !!!! tillbaka till lägenheten där jag hittade några som spelade kort, b.la Magnus och Alle ^^  Där delade jag en öl med Magnus, och jag HATAR öl !   Sen kom Carro, Simon och Emelie och hämtade mig för vi skulle med bussen hem som gick vid 2.15. 
HERREMIN JÄVLA GUD !  Jag skulle säga hejdå till Simon och Martin, Martin fick sig en kram och Simon fick sig en kram och en puss på halsen :S:S:S:S  Herregud..  bussen hem var inte kul, slog i låret i ett armstöd, skrek i hela bussen och började sluddra..  Cykelresan hem gick bra, vinglade endast när jag skulle kolla bakåt för att köra över vägen och sen så snubblade jag över min stol hemma och soptunnan i badrummet, herregud.

När jag vaknade efter 12 och mamma hade lagat mat, fy fan, Illamående var ett faktum, fick i mig en LITEN tallrik spagetti med köttfärssås och sen vilade jag med dator. Första målet jag åt var egentligen vid 7, då käkade jag 6 !! varma mackor, då var jag GRYMT HUNGRIG ! Det slank ner med ett stort glas mjölk och apelsin juice. Illamåendet stannade hela dagen igår och hela kvällen. 

Det var väl ungefär det. Det var första gången jag var riktigt onykter och det finns en del saker jag skäms för och jag kommer inte dricka så mkt på ett bra tag. Men det fanns 2 posivita saker med lördagen, den ena saken kommer ingen får höra, den andra saken var att jag är glad för att jag inte träffade någon i min klass eller att vissa kompisar inte såg mig sådär såsom b.la Hani, Gustav och Emil.

MEN, lördagen är på många sätt bland de roligaste dagarna i mitt liv, det var min och magnus tur att vara mest packade och dessutom så har jag fina vänner !! <3  Dock har jag vänner som kommer driva med mej ett jävla tag ;)

Sminkning i lördags med blixt.



Gårdagens utstyrsel. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0