Kaj Wickbom

Idag är jag frustrerad på ovanstående person. Förstår inte logiken i att ha 3 prov på 3 veckor i samma ämne när vi har prov i så mkt annat..
Aja.
Sofia gjorde eftermiddagen bra igen, Emil likaså, blir alltid så glad av att prata med honom :') Hade lite sällskap med Pontus från skolan idag med, Han är trevlig att prata med. man blir så glad av att prata med vissa personer och Pontus är faktiskt en av dem :)
Träffade på Carro på bussen dessutom, trevligt trevligt :)
Nu ska jag sätta igång med svenskaplugg, sen ska jag faktiskt bara lama med antingen film eller the host ikväll för med tanke på allt skolarbete jag gjort de senaste dagarna så förtjänar jag en paus.
Helgen :

Fredag : etologuppgift + sova hos Sofia = sjunga och kolla film med tacos med henne och Mathilda :)
Lördag : Mys tillsammans med Johanna :)
Söndag : Långpromenad med stavar + engelskaskrivning och svenskaplugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0