Jag orkar för din skull.

Skola de 2 senaste dagarna, eller egentligen inte igår men ändå. Samling bara alla 3:or igår och med klassen, Fredrik var inte där, som vanligt. suck.. Allting den dagen var verkligen åt fanders, jag ville bara inte vara där, jag höll verkligen på att börja gråta när jag såg Roger och när jag såg Sofia. Sofia för att det var så otroligt skönt att se henne där. <3
Sen hade vi faktiskt en del kul i Aulan, seriöst, hon är DEN ANDRA som verkligen vet vad hon ska säga för att få mej att skratta. Hon är verkligen <3!!
Träffa klassen var sådär, jag var tjurig och ville inte prata med någon förutom Sofia. Sen fick jag tack och lov komma hem igen. Dock har jag EXAKT samma skåp som förra året, underskåp alltså och samma nr. suck.
Och Jesper vägrar byta, elakt tycker jag.

Dagen idag var iaf något bättre, först fick jag reda på att kommer komma i tid varje dag denna året, wiho ! eller om man nu ska fira det ;) dock dog jag när vi hade Gunnar som vikarie i historia, sen hål på 3 timmar och sen samhällskunskap. Hur stor är oddsen att 2 kompisar som går i olika klasser, får samma lärare i samma ämne och som säger samma sak till båda, ger de samma bok som han har skrivit och säger åt dem att läsa ett visst antal sidor till nästa lektion ? Hon går i 3:an, Han i 1:an.
Hur stor är oddsen ? Jag vet inte, men det har hänt mig och Emil iaf och det är lite, hm, sjukt XD

Sofia var dagens klippa idag, HAHA eko och sex med Herman för högre betyg. Ja jag säger då det, våran humor finns det ingen som har, och det fina är att jag får träffa henne VARJE DAG NU ! 
dock ska man ta sig igenom skolan också vilket inte känns bra, men allt kommer kännas bra efter rummet med 2 stolar imorgon, hoppas jag iaf.
Har jag Sofia och Simone i skolan så fixar jag det.

Jag orkar för din skull just nu, annars hade jag bara mest gett upp, du gör mig stark, du gör mig modig och framför allt är du min klippa och tha lajtpågnt. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0