Hovshaga

Tisdagen slutade istället med en tripp till Tävelsås med Carro och hälsade på hos Dahlgren tillsammans med Tjock, Alle och Linus. Det var faktiskt skojjigt !
Igår åkte jag som sagt in till stan och träffade Freja, fika och massa snack vid växjösjön i det fina vädret (Y)
Hon är fin min vän, vi hade så mkt att prata om och våran humor asså, jisses. med henne har jag verkligen den sjukaste humorn ever ! Men det är härligt ! :)
Sen ringde Sofia så jag drog dit och sov sen där, mysigt det också, har inte träffat henne på 7 veckor :O Kan ni fatta eller !?!?! Stört..

Idag har jag köpt den senaste boken i Stephanie Meyer samligen, the host.
jag vet att den kom ut förra året men jag har inte fått fingrarna ur röven och köpt den. Den ska jag spendera några dagar med innan skolan börjar och komma någon vart med den jävla teorin. hata.
men imorgon är det iaf fredag. det innebär fest hos Alexander med en massa trevligt och mysigt folk har jag upptäckt XD haha.

Nu ska jag ut och gå med 2 av mina bästa vänner, Simon och Martin. Som jag saknat dem asså, det är sjukt att man har ett sånt beroende.
Kanske borde man starta en rehabilitering mot personberoende ?
haha.

Adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0