Hey Dad

Engelskabrevet blev tillslut väldigt bra skulle jag tro :) har skickat det till Jakob också eftersom att jag inte ska till skolan imorgon, jag är förkyld och orkar verkligen inte.. dessutom smittar man de 3 första dagarna och det är min 3:e dag imorgon. bättre jag är piggare till första gruppgrejen på musiken och provet på tisdag :)  Ena stunden är nästan jättetäppt och andra som en vattenkran :I  dessutom kliar mina ögon och jag är jättetrött :O herregud.

Aja, Johanna och Carro kom förbi en stund så vi satt på altanen och pratade och åt äpplen från min äppelträd. Mysigt värre :)  Det är såna tjejer som man verkligen kan prata med och som man får vara bitter tillsammans med ;) haha.  dem är verkligen kalas ! <3

Nu har jag druckit te och ligger med värmekudde på magen mot denna förbannade mensvärken. Gott med kokoste (Y)
Ska strax ta och kolla lite på en serie om en stund tror jag, imorgon ska jag bara ta det lugnt som sagt och vila, även äta en jääävla massa frukt kan jag ju säga. Mamma och jag handlade apelsiner idag ^^
HAAAA DET!

Hey dad, I'm writing to you.
Not to tell you that I still hate you
Just to ask you how you feel
and how we feel apart, how this feel apart
Are you happy out there in this great wide world?
Do you think about you sons?
Do you miss your little girl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0