Gräva stubbe

Det låter dumt man jag har faktiskt grävt stubbe nästan 3 timmar ikväll :O
Och den är fortfarande inte uppe, får se om jag får upp den imorgon.
Men nu har jag iaf duschat och jag är dödstrött.
Ska göra 1 - 2 körkortstester och sen kolla en snabb film sen behöver jag faktiskt sömn. Jag är gryyymt sugen på att träna av någon konstig anledning, hm. Aja, det kommer jag förmodligen inte hinna imorgon eftersom jag förmodligen blir satt på att gräva stubbe imorgon också. Har jag tur får jag komma ifrån några timmar och ut och gå med min bästavän om han vill vill säga.
Det var skönt att få skriva av sig idag, få lätta på trycket och skriva. Någonting jag egentligen hade velat någondag framöver är att skriva klart på en sak jag började i April. Den är inte klar än.
Dessutom funderar jag ganska mkt emellanåt på om jag skulle låta mamma läsa min novell " Snuttefilten" . Vene, aja.

Nehe, nu är det tester som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0