Framtiden är min.

Har funderat ganska mkt idag på mitt samtal med kuratorn igår. Och hon fick mej att inse att framtiden är min, ingenannans och att det är jag som kontrollerar min egen.
Därför, kan det vara så att om 1 år så gör jag en jättechansning och för en gångs skull göra något för min egen skull.
Jag är värd någonting som jag verkligen vill göra och det är kanske dax att jag tänker lite på mig själv och går efter mina drömmar. Även om det leder till en ev flyttning. Men eftersom att det känns som att de viktigaste ändå kommer flytta så kanske det är det bästa. 
Eftermiddagen igår var en bra tid :)  Och även om pappa är störd och jag inte får sjunga hemma längre för " det låter så illa " så kommer jag att sjunga hemma hos Sofia ! (Y)  Dessutom har jag alltid Johanna ;)
Sen efter en liten mindre promenad för att rensa tankarna drog jag till mina bröder, Simon och Martin. De är fina även om de är dryyyga ;)  sen kom Måne också och vi kollade på Göta Kanal 2 . länge sen jag såg en så rolig film XD
 Sms:ade även med Kajsa större delen av kvällen, den tjejen fixade faktiskt till så att kvällen blev massa bra, hon är väldigt rolig och väldigt envis när man börjar lyssna på henne ;) hahaha !  Hon är bra (Y) !
Hade tänkt ta en promenad ikväll men ingen kunde följa med mig så jag tar det imorgon istället när det är ljust ute. :)

Dessutom är alla låtar typ bestämda. Hittills har jag :

* Everything that I am
* So sick
* Walking in Memphis
* Människa
* Halleluja
*Hurtful
* Hope and glory ( accustic version )
* En värld full av liv

Sen har jag 2 låtar kvar som jag tänkte välja ut och jag tänkte att just DU skulle hjälpa mig :)
Vilka 2 vill DU höra ?

* beslut
* Annars stod vi aldrig här
* Nån slags verklighet
* Tyst och tomt
* Du får aldrig vända om
* Sarah


Samtliga 6 låtar är sjungna av Daniel Lindström. lyssna in dem på spotify och säg vilken ni tycker och även vad ni tycker om de andra låtarna, någon ni vill jag ska byta ut? :)
Även om du aldrig kommenterat förr och bara läst, så skulle det betyda mkt för mig att höra vad ni tycker :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: johannna

nån slags verklighet och sarah :D vill du ta en promenix senare? (:

2009-08-23 @ 11:29:02
Postat av: Cissi

Jag tycker du ska ta nån slags verklighet, den är grym!! <3

2009-08-23 @ 12:05:30
Postat av: Kajsa

nog är man envis alltid ;)

du är med bra jönna :)

2009-08-23 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0