Fine dröm.

Det förra inlägget blev ganska långt så vi tar ett nytt ;)
Idag har jag varit på ungdomsmottagningen en snabbis och dessutom käkat frukost och fixat ny tid till Ortopedtekniska.
Sen drog jag hem och sov 3.5 timme till ;) haha.
Simon och Martin kom också förbi en stund och vi drog till macken och köpte glass, dricka, choklad och nått annat knasigt som Simon som käkade. XD haha.

Jag har dessutom lagat mat idag, köttbullar och spagetti ! :)  Sen har jag fixat massa film, ska kolla några lite senare. Tror det blir mirrors och någon mer ! 
Sen kanske Johanna och de kommer förbi och hämtar mig för promenad!

Jag hade en mysig dröm i natt, det var bastian och jag, kommer inte ihåg var vi var, dock vet jag att hela magen krängde till när han tog mig i handen, att han höll kvar och aldrig mer ville släppa.
Dessutom kysste han mig, en kyss som kändes ner i tårna och magen krängde till.
Jag vaknade med en konstig känsla i magen, eller egentligen är den inte så konstig, jag vet hur den känslan känns eftersom jag känner den var och varannan dag, bitterhet blandat med saknad. Jag saknar honom hela tiden.. Det är förmodligen därför jag är så bitter på alla människor som hittar pojk/flickvänner och eller någon att få kyssas med för stunden..

Never mind, just nu sjunger jag och det är huvudsaken :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0