Everything that I am

Halmstad är inställt, Simon har gått och blivit sjuk stackarn. Fast det kanske var lika bra vad vet jag. Nu har jag en helg att skriva istället för första gången på typ 3-4 månader.  Kan bli väldigt skönt !
Idag har jag suttit med teori. Ska göra lite test nu hade jag tänkt :) får se hur det går.

Det blir middag hemma hos Lina ikväll för min del, sticker halv 6. Hoppas på en nysig kväll iaf :)
Imorgon är en sån dag då jag i princip inte ska göra ett skit, ska iaf in till sjukhuset och lämna in mina fotavgutningar. Kul att de kommer kosta 240 kr att få ut ett par jävla gummifötter. Palla.
Mamma och pappa är hemma nu, det första hon säger är " Hej mitt hjärta". Jag undrar hur pass mkt längre tid det kommer ta för mig att kanske acceptera att hon menar det. Men vad finns det för garanti på det egentligen?
nee, nu ska vi inte prata om det får då kommer jag bara att börja gråta.. de tankarna sparar vi till den 21.

Pella är en väldigt mysig unge :)) <3
Dessutom så har jag en fin vän som fick mej att le väldigt mkt igår, han sa saker som jag verkligen behövde få höra, jag behövde få höra att jag betyder något och gör någon skillnad och det fick jag höra också, han är bra :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0