Att ha kraften att va stark.

Idag var jag hemma och var sjuk. Och för er som tror att jag har legat på latsidan. Här är min dag :

* Pluggat svenska
* Läst klart Kajs jävla bok
* Läst biologi
* Gjort matteläxa
* pluggat svenska igen.

Har dessutom ätit en jävla massa :O  Pappas äppelpaj var godast ^^
Har duschat nu och sitter här med huvudvärk, tänkte att jag skulle plugga ca 1 timme till, sen ska jag göra fruktsallad och sätta på en film och sen sova. Ska till skolan imorgon eftersom det är prov, gruppgrej på musiken, matteläxa och dessutom så är det faktiskt viktig tyskalektion med grammatik skulle jag tro. Tack och lov slutar jag tidigt på onsdag och har körlektion, det ni ! Dessutom har jag bestämt mej för att kärlek bara är massa dumt, man blir bara sårad och ledsen. Därför vill jag inte bli kär den närmaste tiden, dyker det upp någon visst fine, annars går det bra ändå.
Dessutom är jag lite trött på att öppna upp mig just nu, så finns det något i mitt liv som behöver berättas så ska du antingen vara en av mina grabbar eller ska du heta ohanna,Sofia, Simone eller Carro. Peace

Nu ska jag faktiskt läsa vidare om denna otroligt roliga romantiken och den ännu roligare realismen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0