Vår :)

Måste ändå säga att nu har det blivit vår på riktigt, mars är första vårmånaden men då var det mest kallt så därför tycker jag att april borde vara den officiella första vårmånaden :)  Vädret är härligt med sol och värme och dessutom så kommer alla trevliga dofter av nyklippt gräs fram :)
med våren hedrar jag den med en gammal egenomgjord vårvisa som jag sjöng ofta när jag var mindre :) :

"blåsarna ute i backarna står, negrarna säger att nu är det vår"  XD

Men men, skolan har som sagt börjat, sov inte bra dagen innan, blev väckt av sms mitt i natten, gustav är ett as :P
Men men, det var helt okeej, dessutom hade jag vägning och tro det eller ej :O  på 2 månader har jag lyckats bli av med 4.3 kilon :O  DETNI!
Mattias Ravelli var väldigt rolig på tyskan dessutom ;) haha , lunarstorm ! XD

Men men, nu ska jag göra klart mitt IVÄ-skrivande och dessutom göra lite psykologi sen ska jag i princip slappa idag :))
PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0