Soligt :)

Älskar att solen skiner !   Idag har jag gjort klart mitt manus, det blev bra tillslut, :) Sen gjorde jag klart matteläxan och snart ska jag göra körkortsteori :)  Jag har även hunnit med att sola och kolla lite fotboll, nu väntar strax duschen på mej !
Det ska bli väldigt skönt måste jag ändå säga :D
Dessutom läste jag klart midnight sun idag, synd med ett så abrupt slut, vill att hon ska skriva klart den.

Igår var det utgång, Lagerlunden blev det, mysigt var det och Mathilda har snygga kompisar :)  Laaaaaaars ^^
haha :D
ne men det var skoj :)  Någon bild kommer senare :)
Sen drog jag hem eftersom pause var fyllt, drog hem till Simonälskling och åt chokladpudding med han och Martinälskling :) Sen hämtade vi min cyklen och drog hem och sov, jag sov i pyjamas och fleece XD   Vaknade runt halv 11 idag så har hunnit med ganska mkt :)

vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra på valborg, det lutar åt grannen med folk, men vi får väl se :)  Dock har jag aldrig gillat valborg, jag föredrar midsommar :)

Nehe, nu ska jag rulla ner till duschen eftersom jag är fasansfullt mätt, sen väntar körtkortsboken, peace out ! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0