Själv med mamma i 2 dar..

Imorrn drar pappa till tyskland, det innebär att jag blir själv med min hemskt mamma hemma. Inget jag direkt ser framemot, tror vi kommer att ha ihjäl varandra bokstavligt talat... skoj.

Uppsats idag på morgonen, gick bättre än Frankenstein, matten flöt, sen hade ju Pontus brutit sitt löfte om att han skulle ha jobbat på biologin så vi låg efter men nu ligger vi i fas igen, :)  Tyskan var seeeeeg, sen info om berlin, dagens kommentar:
" Ni får skriva upp på listan vilka ni vill ligga med " XD  Alla mer eller mindre dog ;)
Idag har jag dessutom fixat min redovisning som jag tänker ha imorron, sen har jag redan gjort fredagens uppgift i historia så slipper den, så imorrn återstår endast biologi och tyska sen får jag pusta ut lite innan manusskrivandet drar igång under heeeela söndagen, hatar litterär gestaltning, inte kul någonstans. Men Chris är snäll :)

Imorrn fyller Fia år, det blir skojsigt :)  Dessutom så har jag fixat klart mina pengar till berlin, dock inte växlat än eftersom att kursen är dålig just nu, men snart så :)  Sen har jag tagit över pappas telefon ett tag nu, var trött på min, så nu har jag en annan tegelsten XD  haha !    Sen ska faktiskt jag och en god vän till mej spela in lite musik någondag framöver, låter väldans skojsigt måste jag säga !  :)
Nehe, nu ska jag öva inför min redovisning om den snygga Isaac Newton som jag ska ha imorrn, HADET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0