Hata måndagar..

Igår kväll satt jag med min engelskabok typ hela kvällen, sen gjorde mamma scones, apigt gott !
Sen hjälpte Simon mej lite och sen sov jag :)
Sovmorgon idag, skönt, sen ivä-diskussion, emil är konstig ...
svenska, gunnel är knas och sen åkte jag med 12.20 bussen hem, stötte på magnus också utanför stationen, han är snäll :)
Nu har jag ätit och ska börja med biologin och läsa klart svenska, fan ta Pontus om han inte har gjort det han ska ha gjort tills imorrn, då blir jag arg.
Redovisning på historian denna veckan, hata. men jag vet att jag kommer fixa det, för jag har en röst malande i huvudet under tiden som kommer peppa mej, klarar jag kyrkan så ska jag väl klara ett klassrum ?

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0