Gårdagen :)

Gårdagen blev lyckad måste jag ändå säga, ny vän också, Julia, väldigt trevligt :))
Grillade, sjöng singstar, tog hand om magnus och lite annat sånt skojjigt! Saknat Alle och Magnus som ett as så det var mysigt att träffa dem lite granna :))
Men Simon och Martin är ändå favvoriterna ;)
begriper dock inte varför alla måste snacka vikt hela tiden så fort man träffas, jag fixar det inte, klarar inte av att alla säger att de är tjocka när jag är tjockast av alla människor som umgås ihop, vf ?

Det var jobbigt att se dig igår, hur du drack, hur du rökte och hur utanför du var trots att du försökte....
det var jobbigt att se dig le, känna din doft genom rummet, känna dina händer mot min kropp när du puttas.
men som man säger, " we'll always have paris "," We'll always have räppe "
Idag är det dessutom 3 år sen på dagen som allting började, den där långfredagen med ibiza på tv och fåtöljen, gud asså, kommer fortfarande ihåg hela jävla dagen i detalj och det smärtar.
Det som gör ont är att jag tror inte ens att du kommer ihåg det, tror inte att du kommer ihåg den 21 Juli heller, i år är det 3 år sen sen den dagen också, hur kommer det att kännas då? förmodligen inte allt för kul .
"Såren som sys ihop med tiden ömmar ändå"

Hade ett givande samtal med min granne Roger idag när han tvättade bilen, han är bra att prata med :')
Imorrn börjar skolan igen, och jag vill inte.  Dessutom är det vägning imorrn, något som jag inte alls är sugen på med tanke på att jag slarvat en del på slutet och jag är inte direkt stolt över det.  jag vill inte .. jag har ju skräck, vf ska jag då hålla på ?  men jag vill och SKA bli smal 
så det så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0