förbannat snäll och ärlig homo sapie :D

Jisses vad man kan hitta gamla grejer ibland, sånt som gör att man blir glad :)

Julia var snäll i fredags, hon tyckte att jag hade blivit liten, jo man tackar jag ;)
Annars har hela veckan och helgen varit lam, mkt sömn och lek med grabbar och övningskört.
denna veckan är väldigt mkt att göra, uscha.  Har även lyckats hitta skjuts till min vår / sommar, det gjorde mej glad.
Simon var hemma i fredags och är hemma nu, han är speciell och har slutat vara dum nu, han tycker nog det räcker med mamma vilket jag är tacksam för, <3
Han ringde förövrigt i torsdags natt, ville att jag skulle öppna dörren vid halv 3 på natten, kuuuuuuuuul.  Kunde sen inte somna om förren halv 4, skojjigt.
men men,
nu ska jag sätta mej med engelskaboken, har suttit med teori en ganska bra stund nu, ska göra det imorrn med för då kommer jag hem tidigt, göra biologi och dessutom ska jag läsa klart engelskaboken imorrn som ska vara klar på tisdag. boken suger, hatar den.
Gud vad cyniskt allt blev, hm,. Ska kanske slänga dit nått roligt också kanske.. ?
Jo just det, middag hos mormor i helgen också, min mormor är fin som lägger ut pengar till mitt körkort, lagar mat till oss och ringer när man behöver stöd :)  <3    Det var mysigt med middag hos mormor faktiskt, HAHA morfar bjöd på vodka, han är gullig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0