Dag X

Idag var det dag X,  det var helt okeej, min bror var stilig idag, dock hade han kunnat skippa urringningen xD haha, men hans kompis Joakim är sååååå sjuuuukt sööööööööööööööt !!! :D   jag tävlade hos dem också eftersom man skulle skriva det bästa trycket på en tröja, undrar vad Simon kommer tycka om det jag skrev, HAHAHAHA :D
sen ringde dem från intervjun jag var på igår, intervjun gick förövrigt kanon!  Astrevlig dansk, dock fick jag anstränga mej för att höra vad han sa eftersom att förkylningen försvagar min hörsel... Så dem ringde ej idag, och det visade sig att jag gick vidare till nästa intervju !  Jesper diggade mej ;D   Så jag har en andra intervju den 29 maj, dagen innan Robin Hood premiären, och jag är gryyyyymt nervös :S  men men, det ska nog gå bra :D

Emil det lilla aset skrämde skiten ur mej igår, han sa att han hade brutit benet och sen sa han att det var ett aprilskämt, hade HELT glömt bort att det var första april igår, dumma Emil att skojja om sånt XD

Just nu är jag hos Sofia, ska sova där i natt eftersom att vi har prov i psykologi imorrn så vi kände att vi behövde en diskussionsdag om psykologi och än så länge har det gått bra :)  Älskar den ungen !
Träffade dessutom Kenan på dag X idag och Elina, sötisar :) 
Förkylningen är värre idag än igår, typ nyst hela dagen, måste hörts över hela dag X , XD    dans på lördag också med teaterfolket, skoj skoj !  Dessutom vann HV första finalatchen igår med 4-1 :D:D:D  <3

Jag hatar dig, jag önskar att du hade grönt hår, var tjock, luktade svett, snorade och hade hemsk andedräkt.
Hata är lättare än att älska
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0