bror <3

Igår var det dans som gällde, jag mådde sjukt dåligt men kämpade på ändå, skönt att träffa Lina, Julia och Amina iaf ! <3 Tog bussen sen och drog till räppe, blev promenad med blondie och dumnie hem till gemla, duktiga som fan är vi !
Fina vädret gillade vi också.
Mamma tjabbade dock som vanligt innan jag drog till dansen, ville inte komma hem.
Likadant idag har varken mamma eller pappa knappt pratat med mej och pappa har jag inte ens gjort nått mot, inte mamma heller innan hon började...
bror kom hem idag iaf, han är den enda som förstår mej just nu, jag är så grymt glad att jag har honom, Simon, jag älskar dig, <3

Hockeymatch just nu som jag inte känner för eftersom mamma dampade, istället drar jag hem till Carro nu, det går fan inte vara hemma,

vf är det så svårt för dig att acceptera att jag har utvecklats till någonting helt annat än vad du ville ha ? Vf ska du alltid placera mej i ett fack som ska göra mej så mkt bättre och så mkt mer annorlunda än alla andra ?
vf kan du inte bara tycka om mej, för den jag är?
och vf ska jag  vara så klen och börja gråta hela tiden ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0