Tyskland i November ? :D

Ev tyskland för min del i November , Lûbeck med familj och ev Ida Sjöö isåfall :)
Om det nu blir så att jag får dra med ;)
men men :D

Snart är det hockey som gäller, skojskoj :D
Sen klippning på G den 5 November , dock bara toppar och uppklippning för håret är slitet men vill ha låååååååångt :)
Matte C prov idag , första provet för terminen , får se hur det gick, kändes ok iaf.
Skolläkaren idag , tydligen inflammation på G i mina " för korta vadleder " , så ska gå på Ipren nu i 10 dagar , skitbra att vi inte har någon hemma xD

jag blir tokig , snääääälla , sluta röra mej sådär, sluta säga saker till mej , sluta .
Jag orkar inte den vägen igen , så snälla , det är skoj att det är så , det är mys och allt vad man kan säga , men jag orkar inte bergochdalbana igen , ok ?

Vännen , du var söt idag , haha , flyttade dig när du inte skulle , du är speciell och jag vill ha dig , men som vanligt är jag inte tillräckligt söt för någon, and that sucks ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0