Tom inside , and I like it !! :D

Vad kan jag säga mer än att trots att jag är sjuk så är jag glad idag :D
Jag må må illa , jag må svettas och jag må vara förkyld men jag är glad ändå :)
Jag är helt tom inuti idag, och det känns så jävla bra, att inte behöva känner eller tänka någonting alls , lööööööve it :D
 vad ska jag säga mer då?
Gjorde bort mej igår , grät igår, log igår, fick sparkar i magen igår / idag, skrattat idag och allmänt myst :)

puss på dig , du vet varför <333
I miss you smile, and that is the only thing that I'm going to write , I swear



Ikväll är det film som gäller , vet inte om det blir någon skola imorrn , få se.
Lyssnat bra musik idag med , denna var läskig..
 
It's been about a year now
Ain't seen or heard from you
I been missin' you crazy
How do you how do you sleep
I found the letter you wrote me
It still smells just like you
Damn those sweet memories
How do you how do you sleep
How do you sleep

Sen är denna underbar:

Girl you know he can't touch like I do
I don't see you trippin' or flippin' over his moves
Don't take a genius to see he ain't that dude
But you let him back you don't know what you was on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0