Tisdag :))

Idag det vara tisdag, och skolan var faktiskt naajs , älskar engelskan , lätt roligaste ämnet nu i skolan till stor del tack vare mina och Sofias diskussioner och lite så :) <3
Svenskan sög idag , men Jesper och Pontus lyser upp som vanligt på det ena eller andra sättet , fina pojkar det dära :) <333
Dagen avslutades med bussen hem med Glans och Simone , sedan hem för att allmänt slappa för att sedan ta en promenad med Carro , hahaha :)  Stackars människa asså , men hon fick ju iaf lite sömn i natt till skillnad från vissa andra , * host*

Uscha , så idag är jag trött, ska duscha snart så jag slipper det imorrn bitti så jag kan platta håret istället , sen är det dans som gäller på kvällen...
saknar mina sånglektioner dock....JAG MÅSTE FÅ SJUNGA SNART !! ANNARS DÖÖÖR JAG ! :(

lättskoldag imorrn , går till 13.10 , sen är det debattartikel som gäller , tillsammans med matte. jippie.
uscha

hahaha :D
0 energi idag verkligen , måste läsa klart min biologi och sedan får jag se om det blir film eller engelskabok , får se vad som känns mest lockande.

SNAAART ÄR DET JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL :))
Och då kommer KANSKE holländrarna hit igen , låt det vara snö då så blir det värsta mysigt , då kan man ha snöbollskrig och allmänt mysa i snön , värma varandra och gud vet allt ,
ok , jag erkänner , den grabben påverkar mej på ett sätt som jag inte kan kontrollera , kroppen tycker fortfarande om honom och han skulle kunna göra vad som helst , det kallar jag vän <3

PUSSS PÅ ALLT FÖR JAG ÄR FETTTAGGAD INFÖR HELGEN , dock vet jag inte vad jag ska göra :/  förslag ? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0